(محمد قاسم نژاد)

شخصی؛ فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، هنری و ورزشی

(محمد قاسم نژاد)

شخصی؛ فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، هنری و ورزشی

اعلام کاندیدا توری

اعلام کاندیدا توری


یکی از عدالتخواهان برای انتخابات شورای اسلامی شهرزیراب







حدود چهارماه دیگر به انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری زمان باقیست. هم زمان زیادی است و هم زمانی اندک. زمان زیادی است برای اینکه فکر کنیم و بیندیشیم و در جهت بالابردن کیفیت انتخابات تلاش کنیم و زمان کمی است، اگر همینگونه دست رو دست گذاشته به هم نگاه کنیم و دست آخر مغلوب چهره ها و نام ها شویم.

 

ما نه مانند برخی احزاب بریده از ملت اهل قهر و کرشمه ایم و نه مانند احزاب و گروه های سیاسی چپ و راست، انتخابات را به عرصه ی تاخت و تاز سیاسی و جنگ قدرت تبدیل می کنیم. ما انتخابات را برای  تحکیم پایه های مردم سالاری و تقویت نظام و رفاه مردم و صدور ارزش های انقلاب می خواهیم. نه برای آن کیسه ای میدوزیم و نه از دستش می دهیم.

 

ما سرباز انقلابیم نه سربارش. سرباز وسط میدان می ایستد گوش به فرمان فرمانده. باید سربازی را یاد بگیریم. باید اطاعت و فرمانبری از رهبر را بیاموزیم. باید یاد بگیریم که وسط میدان شمشیر بزنیم. خون دل بخوریم اما عقب نشینی نکنیم. باید همه یاد بگیریم قبل از اینکه چانه ی خود و دوستان و هم حزبی هایمان را بزنیم، برای انقلاب و دستاوردهای آن قلم بزنیم. باید یا بگیریم که تا دوکلمه حرف بلد می شویم و خدا عاریه ای به ما می دهد، آن را صرف خودمان نکنیم. باید یاد بگیریم که برای انقلابی به بزرگی انقلاب اسلامی بزرگ شویم. باید یاد بگیریم که به دنبال شایسته ها بگردیم، نه به دنبال شایستگی های خودمان. باید بفهمیم که قد و قواره ی ما هرچقدر هم بزرگ باشد، فوقش به درد نوکری مردم می خوردبرای نوکری کردن همیشه وقت هست. اما برای خدا کار کردن خیلی زود دیر میشود.

 

بیایید در حد توان، برای خدا نگذاریم شورای شهر به دست نااهلان بیفتد. بیایید اگر کسی شایسته تر از خودمان سراغ داریم، او را از کنج عزلت به میدان خدمت بکشانیم. اصلح ها خودشان نمی آیند باید آوردشان. نگذاریم دوباره صالحان رای آور اصلح هایمان را خانه نشین کنند.

 

 بیایید دوباره دلسوزان این شهر را شهردار کنیم، به خدا ارزش دارد که برای مردم از تمام منیت ها و خودخواهی ها و اختلاف سلیقه ها بگذریم. بیایید اگر فرمانده ای نداریم، همه سرباز باشیم. اگر همه سرباز باشند و هدف مشخص باشد، خط می شکند، اما اگر همه بخواهند فرمانده باشند کسی حرکت نمی کند.

 

بیایید به مردم هوشمندی بدهیم که هوششان باشد هوشمندی به نام نیست. بیایید به مردم بگوییم سید و سروری به نشان نیست.  اعضای خاندان ما همه ی مردمند و پدر حضرت سیدعلی، هیچ خاندانی جای این خانواده را نمی گیرد.شاید همیشه افراد کاندیدا می شوند که به قدرت برسند،

 

اما این بار من می خواهم اولین کسی باشم که کاندیدا می شوم تا به قدرت برسانم. من کاندیدا می شوم تا به کمک هر کسی که دلبسته ی ارزش های انقلاب است تفکر ناب انقلاب را به قدرت برسانم. من برای ورودی اینگونه به انتخابات شورای شهر اعلام آمادگی میکنم. من برای تلاش در جهت اینکه ارزش ها در انتخابات نهادینه شود، اعلام آمادگی میکنم. من برای سربازی در کنار سایر کسانی که خود را سرباز نظام و رهبری بدانند، اعلام آمادگی میکنم. من برای حمایت از نسل شهید سردار ایمانی ها اعلام آمادگی میکنم.

 

 شاید تبلیغات من زودهنگام باشد، اما باید بدانیم، برای تبلیغ ارزش های الهی هیچ وقت زود نیست. شاید هیات اجرایی احزاب و هیات نظارت سیاسیون ما را متهم به قانون شکنی و تبلیغات زودهنگام کنند، ولی من امیدم به خداست.


 

(خدایا چنان کن سرانجام کار؛ تو خشنود باشی و ما رستگار/  محمد قاسم نژاد)


نظرات 1 + ارسال نظر
دوست سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 03:56 ب.ظ http://omid4461.blogsky.com/

سلام . موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد